Bedanken voor de (interessante) vraag hoeft niet.
Niet bij je promotie.Niet bij een interview.Niet in de media.Niet bij een podcast.Niet in een sollicitatiegesprek. Veel mensen doen het, bijna uit gewoonte. Of omdat ze denken dat het zo hoort.Soms ook om zichzelf wat extra tijd te gunnen om na te denken. Je kunt niet goed nadenken en praten tegelijk. Dus is mijn devies: […]
lees verder