Huisartsen vertellen verhalen
- geplaatst door Anne in
- Algemeen
- 23-06-2026
Heerlijk om met een groepje zeer gemotiveerde huisartsen te werken.
Allen in opleiding tot kaderhuisarts astma/COPD.
De eerste dag waren we in conferentieoord de Poort in Groesbeek en oefenden we met vertellen in blokjes. Praten naar een punt en poneren. En nog veel meer.
De tweede dag waren we te gast bij Buiten Campus en daar hebben we duopresentaties geoefend, en allerlei soorten pitches gehouden. Storytelling, stopwoordjes en speechen, het kwam allemaal voorbij.
We zien elkaar in het voorjaar nog één keer online. Een soort reunie.