Lekkere Lezing: een merk voor iedereen!

  • geplaatst door Anne in
  • Algemeen
  • 04-12-2013

Lekkere Lezingen in 2014

De unieke identiteit van je bedrijf

Merkmanagement? Dat is iets voor Unilever en Heineken!” Een veel  gehoorde opmerking. Deze organisaties weten inderdaad al langer dat  het leveren van goede producten, een uitstekende dienstverlening en een klantgerichte houding niet meer voldoende zijn in de concurrentiestrijd anno 2014. Niet alleen de grote merken, maar steeds méér organisaties willen duidelijk maken waar hun kracht ligt, waar ze sterk in zijn en hoe ze zich onderscheiden van hun concurrenten. Elke organisatie heeft een unieke identiteit. Maar wordt daar ook naar gekeken bij het opstellen van de communicatieboodschap naar de klant?

Jeffrey Jansen van BLYNQ verzorgt op donderdag 27 november 2014 een interactieve lezing in het Kookcollege Wijchen. Je krijgt een introductie in merkdenken en onderscheidend communiceren vanuit het DNA van je organisatie. Ook maken we gezamenlijk een eerste quick scan.

Meld je nu alvast aan en kom erachter wat merkdenken voor jouw organisatie kan betekenen!

Meer Lekkere Lezingen in 2014

Ben je benieuwd naar de andere Lekkere Lezingen in 2014? Hier lees je wat je kunt verwachten…

Lees ook

featured-image
Maak van je PowerPoint geen lappendeken!

Veel mensen beginnen met de voorbereiding van hun presentatie in PowerPoint.Ze schuiven wat plaatjes bij elkaar, zoeken nog wat oude slides op, kopiëren grafieken uit een rapport.Een bullet hier, een cartoon daar. Voor je het weet ligt er een lappendeken.Druk. Onrustig. Van alles wat. En dat leidt af.Wij, je publiek, weten niet waar we moeten […]

lees verder
featured-image
Vertel wat er komt

Over een gouden regel bij presenteren met PowerPoint 1. Wat je in dit blog kunt verwachtenIn dit blog vertel ik je over één eenvoudige, maar waardevolle regel voor iedereen die presenteert met beelden: leid altijd eerst in wat je straks gaat laten zien. Ik leid eerst in dit blog de context in over hoe en […]

lees verder
featured-image
foto van ik: Patricia Rehe
Ik, zei de gek

Ik zeggen mag best! Ik weet nog dat ik als kind leerde dat een zin niet met ik begint. Geschreven niet en gesproken evenmin. Onbeleefd, was het oordeel. Onbescheiden. En dus leerde ik al vroeg om alternatieven te verzinnen. Ik hoor veel mensen zinnen beginnen met je, met we, met men zegt, alsof er een […]

lees verder