Lekkere Lezing: een merk voor iedereen!

  • geplaatst door Anne in
  • Algemeen
  • 04-12-2013

Lekkere Lezingen in 2014

De unieke identiteit van je bedrijf

Merkmanagement? Dat is iets voor Unilever en Heineken!” Een veel  gehoorde opmerking. Deze organisaties weten inderdaad al langer dat  het leveren van goede producten, een uitstekende dienstverlening en een klantgerichte houding niet meer voldoende zijn in de concurrentiestrijd anno 2014. Niet alleen de grote merken, maar steeds méér organisaties willen duidelijk maken waar hun kracht ligt, waar ze sterk in zijn en hoe ze zich onderscheiden van hun concurrenten. Elke organisatie heeft een unieke identiteit. Maar wordt daar ook naar gekeken bij het opstellen van de communicatieboodschap naar de klant?

Jeffrey Jansen van BLYNQ verzorgt op donderdag 27 november 2014 een interactieve lezing in het Kookcollege Wijchen. Je krijgt een introductie in merkdenken en onderscheidend communiceren vanuit het DNA van je organisatie. Ook maken we gezamenlijk een eerste quick scan.

Meld je nu alvast aan en kom erachter wat merkdenken voor jouw organisatie kan betekenen!

Meer Lekkere Lezingen in 2014

Ben je benieuwd naar de andere Lekkere Lezingen in 2014? Hier lees je wat je kunt verwachten…

Lees ook

Wenken voor als je op een begrafenis spreekt

Je wilt graag iets zeggen op een begrafenis, misschien kunnen deze voorbereidingsstappen je helpen. Als je een bestaande tekst gaat voorlezen; oefen het voorlezen. In dit verhaal of gedicht kun je betekenis en gevoel leggen. Varieer in hard en zacht en tempo. Misschien wil je uit jezelf iets vertellen. Schrijf in een schriftje of op […]

lees verder
featured-image
Foto: Patricia Rehe
Privé of persoonlijk

Dit is mijn zelf geknutselde buitendouche. Ik sta er graag onder, zeker als de passiebloemen bloeien. De douche is koud en geeft me energie. Ik voel me gezond en kom op verfrissende ideeën. Wil jij ook een presentatie met een kort verhaal beginnen? Iets wat duidelijk maakt waarom het belangrijk is dat we naar je […]

lees verder
featured-image
foto: Frank Kouws
Help… een pitch!

Pitchen is kort en bondig iets vertellen zodat anderen nieuwsgierig worden. Naar jou en naar wat je te zeggen hebt. Dat lijkt simpel. Maar het is best moeilijk om het simpel te houden. Vooral omdat je zo veel te vertellen hebt over je onderwerp. En echt: je publiek kun je al in één minuut helemaal […]

lees verder